Bombay Bicycle Club Yeni Parçasıyla Huzurlarımızda: Carry Me

"Ben sizin çocukluğunuzu bilirim gınalı guzularım" desem yeri bu grup için. Zira kendileri ile karşılaştığımda henüz üniversite öğrencisiydiler. Londra'da ufak bir pubta verdikleri konserle tanımıştım. Müziklerine pek bir hayran olmuştum ama ne yalan söyliyim en çok da grubun ismi dikkatimi çekmişti. Ben Türkiye'ye döndükten sonra 2009 yılında ilk albümlerini çıkardıklarında müziklerinden öte isimleriyle hatırladım onları... O gün bugündür de severek dinliyorum kendilerini...

2011'den beri sesleri solukları çıkmayan Bombay Bicycle Club sonunda sessizliğini bozdu efenim. Hepimize müjdeler olsun! Gınalı guzularım 4. Albümleriye aramıza dönmeye hazırlanıyorlar. Grubun 3 Şubat 2014'te çıkacak yeni albümünden Carry Me'nin resmi videosu geçtiğimiz gün yayınlandı.

Grubun solisti, şahsımda bir müzik dahisi Steadman, Carry Me adlı parçayı Hindistan,Türkiye, Tokyo ve Hollanda gezisi sırasında yazmış. Hatta Steadman bu gezinin albümün tarzında önemli bir rol oynadığını söylüyor. Parça, klasik BBC tarzından epey farklı. Gitar yerini offbeat ritm ve tekno blips'lere bırakmış ve ortaya mükemmel bir iş çıkmış. Bir de Lucy Rose ve Rae Morris'in arka vokalleriyle tadından yenmez bi parça olmuş.

Ama elbette tek sürpriz BBC'nin değişen tarzı değil. Parçanın video klibi de bir o kadar enteresan zira dünyanın ilk interaktif videosu. Videonun üzerine dokunduğunuzda sadece grubun ve dansçıların hareketlerini değil farklı açıları ve loopları da kontrol edebiliyorsunuz.

Carry Me ve videosu yeni albümle ilgili baya bi ipucu veriyor. Sanırım Steadman haklı bu yeni albüm hepimizi çok şaşırtacak.

Interaktif videoyu izlemek ve parçayı dinlemek için sizi şöyle alayım...

http://www.carryme.tv (interaktif video linki)













Share this:

, ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder