İşaretlerin Anlamı

Hayatta her zaman herşeyin bir anlamı olduğuna inanan ben, bazen başıma gelen tesadüfler karşısında afallayıp kalabiliyorum. Bu işaretlerin kimisi istediğim kimisi istemediğim, kabul etmediğim işaretler oluyor. Ama hayat bu işaretlerin iyi ya da kötü olduğunu size eninde sonunda gösteriyor. Ben henüz bu işaretin iyi mi kötü mü olduğunu anlayacak kadar kendime gelemedim. Herşeye buğulu bir camın ardından bakıyorum. Buğu hiç gitmeyecek gibi, elinizle silseniz de kendiliğinden buğu oluyor. Bırakayım kendi mi açılıp, tertemiz önüme çıksın yoksa böyle kendimce cebelleşeyim mi? Sorunun cevabını gerçekten bilmiyorum.

Yok olmadı bu sefer çalışmadığım yerden geldi soru. Afallamam ondan. Hiç beklemediğim birşey çat diye suratıma çarpıverdi. Tesadüfün böylesi canımı acıtıyor bu kez.

Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. didi, canım benim. ben işaretlerle mişaretlerle uğraşıcam diye işarete döndüm kızz : ) yaşa gitsin be, gelişine yaşa boşver..

    YanıtlaSil